Co jest celem zarządzania zasobami ludzkimi? Czy chodzi o administrowanie umysłami, wysyłanie im listów i wynagradzanie? Czy może łączenie umysłów, stymulowanie innowacji i zachwycanie klientów” – pyta retorycznie Patrick Willer, pełniący funkcję Workforce Innovation Consultant w SAP i zaraz odpowiada: „Jedno i drugie. Istotne pytanie brzmi inaczej: Dlaczego tak wiele działów IT koncentruje się na operacjach i w ogóle nie pełni roli polegającej na ułatwianiu zmiany”?

Sprawa jest poważna. Czas działać! Należy wykorzystać możliwości oferowane przez technologię i przekształcić HR w centrum zysków i uczynić z niego motor napędzający całą organizację.

Jak tego dokonać? Swoją diagnozę i receptę Patrick Willer przedstawia w artykule „What Does The Future Hold For Human Resources?” opublikowanym na Forbes.com. Zachęcamy do jego przeczytania przede wszystkim dlatego, że prezentuje dwie ścieżki, którymi może podążać HR – tę którą warto wybrać oraz tę której należy unikać. „Już czas, żeby wielu specjalistów HR zadało sobie pytanie: po co” – pisze Patrick Willer.

Źródło: http://www.forbes.com/sites/sap/2016/02/29/what-does-the-future-hold-for-human-resources/#1f1c6a9358e6]